سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  مرتضی فیاضی[31]


سلام اما بعد... جوانی هستم (شاید هم بودم) از جنس همه جوانان امروز هموطنم البته یحتمل نه به مرغوبی جنس آنان.می نویسیم هر چه میخواهد دل خیلی! تنگمان ، می گوییم از هر دری هر چه میخواهد دهان نه چندان گشادمان و صد البته می شنویم به گوش جان نداشته مان هممممه ی حرفهای حساب و احیانا _دور از جانتان_ ناحسابتان حتی داد و بیداد و سر و صدا و قیل و قالتان را که لازمه جوانی است و مایه نشاط و انبساط روح آدمی.آخ که من میمیرم برای بحث های داغ دغدغه مندانه ی دردمندانه ی آرزومندانه ی جوانانه پس یا علی ...
ویرایش
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
امکانات دیگر

جریاناتی که سر رای دادن خانم راستگو به دکتر قالیباف پیش اومده منو یاد صحبتهای دکتر روحانی و مخصوصا دکتر عارف تو مناظره های انتخابات میندازه. اونجایی که به شدت تاکید داشتن که کشور رو با یک فکر و یک جناح نمیشه اداره کرد و مدعی بودن که اصولگراها همه اصلاح طلبها رو کنار گذاشتن و تنهایی رفتن سیزده به در.
من قضاوتی درباه درستی یا نادرستی این حرف نمیکنم ولی نمیدونم چرا ناخودآگاه یادم میفته که جناب رحیمی یعنی معاون اول دکتر احمدی نژاد نماینده ویژه هاشمی رفسنجانی برای تبلیغات برای ایشون در سال هشتاد و چهار در غرب کشور بود، یادم میاد که بسیاری از اصلاح طلب ها از اظهارات مشایی استقبال میکردن و حتی با هم جلسات متعدد داشتن و هدفشون رو یکی میدونستن، یادم میاد بسیاری از روسای اطلاح طلب ادارات در شهرستانهای کوچک - و حتی بزرگ - و در بعضی جاها مدیرانی در سطح مدیرکل ، در دولت احمدی نژاد هم در پست خود ماندند. یادم میاد...
یاد رسول بخیر . با ربط و بی ربط میگفت اگه دین نداری لااقل آزادمرد باش. حالا من میگم اطلاح طلبان عزیز! شماها که دین دارید هم آزادمرد باشید. هیچ منافاتی باهم ندارن این دوتا به مولا. مگه ما به شما چیزی گفتیم که به کسی رای دادین که خواهر و برادرش به جرم - نه اتهام - براندازی و اقدام علیه امنیت ملی تو دستگاه قضایی فشل ما پرونده دارن؟امنیت ملی همین کشوری که شما با رای مردمش عضو شورای شهر پایتختش شدید؟ بزرگشون هم که ماشاالله راه افتاده رگباری میزنه و نیم ساعت یعد تکذیب میکنه.

مگه نمیگین طرف آزاده به هر کی رای بده؟ حالا اگه کسی حتی از همفکرای خودتون خلاف نظر شما رای داد دیگه این -دور از جون - کولی بازیا چیه؟ اون خانم هم برگشته گفته خانم راستگو خائن است و فلان و بهمان. ضمنا جناب حزب اسلامی!!!! کار! نترس. ما گوش مخملی هستیم و کاملا درک میکنیم که اخراج خانم راستگو از حزب شما رو هیچ رقمه و با هیچ ضرب و زوری نمیشه به رای ایشون به قالیباف ربط داد و فقط و فقط به خاطر عدم رعایت موازین اخلاقی!! بوده. ضمنا تر ممنونیم که به شعور مردم احترام گذاشتین و از مردم عذرخواهی کردین. خدا وکیلی اینجا رو دیگه واقعا "روحانی مچکریم"
...................................................................................................................
تلنگر نوشت: ولی از یه چیز اصلاح طلبها خعلی خوشم میاد و واقعا باهاش حال میکنم و اون کار تشکیلاتی و تشکیلاتی کار کردنشونه. انصافا خوب کار میکنن تو این زمینه برعکس آقایون اصولگرا!! که کاملا کشکیلاتی جلو میرن.

.........

اینم ببینید. جالبه http://jahannews.com/vdchiinxv23nzid.tft2.html


      

یه مدت دسترسی به اینترنت نداشتم یه مدتم تنبلیم گرفته بود و یه مدتم...بماند. الانم زیاد حوصله نوشتن ندارم. مدتیه به وب برو بچه های ارزشی و به قولی حزب اللهی که سر میزنم اعصابم خط خطی میشه. یکی میگه احمدی نژاد مطلق خوبه یکی میگه مطلق بده، یکی میگه حیف شد رفت یکی میگه کاش زودتر میرفت... ازون طرف هم یه عده ای از الان وااسلاماه سر دادن ؛که چی، که روحانی رییس جمهور شده. آخه مومن چرا نگاهمون صفر و یکی شده؟ چرا هر چیزی رو جای خودش نمیبینیم؟ احمدی نژاد خوب بود ، دوستش داشتیم، دو دوره با جان و مال و آبرو حمایتش کردیم ولی اشتباهاتش قابل کتمان نیست کما اینکه بعضیهاش قابل جبران هم نیست.
در مورد نوع نگاه دوستانم به آقای روحانی و دولتش انتقاد دارم. به نظرم دوستان یکمی بدبینانه و با پیش داروی دارن نگاه میکنن به دولت یازدهم. بد و خوب رو به موازات هم و در جای خودش باید دید. از خوبی باید تعریف کرد و حمایت و از بدی باید نهی کرد و انتقاد. من شخصا بسیاری از صحبتهای آقای روحانی رو خیلی پسندیدم و باید اعتراف کنم امیدوار شدم به ایشون. برای مثال صحبتهاشون تو مراسم تحلیف یا تو کنفرانس خبری و تا حدودی هم تو مراسم تنفیذ. الیته انتقادات زیادی به وزرای انتخابیشون دارم و از لحاظ سیاسی و عقیدتی و حتی حوزه تخصصی با خیلی هاشون مشکل جدی دارم اما سسعی میکنم زود قضاوت نکنم. یادمه سال هشتاد و چهار هر کسی از احمدی نژاد انتقاد میکرد خیلی ها و خود من میگفتیم الان زوده واسه قضاوت؛لااقل شش ماه صبر کنید. الان هم میگم باید صبر کرد تا ببینیم چه میکنه این "دولت تدبیر و امید". منم خیلی نشانه هارو میبینم  که منو دلسرد میکنه ولی وظیفه من و همه کسانی که تو انتخابات شرکت کردند حمایت وپشتیبانی از دولت و نقد منصفانه عملکرد اونه. از صمیم قلب برای دولت جدید در راه خدمت به ملت و کشور اسلامی عزیزمون آرزوی موفقیت میکنم.

الهی کمک کن تا همیشه "حق بین" و "حق گو" باشیم.


بعد نوشت : صحبت های امروز آقا خیلی امبدوارم کرد. مخصوصا اون قسمتی که دکتر روحانی رو «رئیس جمهوری مطلوب، مورد اعتماد و دارای سوابق روشن انقلابی» خطاب کردن. باید رو کلمه به کلمه صحبتهای آقا فکر و بر اون اساس حرکت کرد تا از مسیر منحرف نشد.